"Ανάλυση αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου αξιολόγησης".

Νέες Τεχνολογίες στα Περιβαλλοντικά Προγράμματα και αποτελέσματα έρευνας 4ης θεματικής ενότητας .
Θέμα έρευνας : Aξιολόγηση του Blogger ως εργαλείο μάθησης.

1)  Σε ποιο φύλο ανήκειs;



Αρσενικό 5      23%
Θηλυκό 17       77%


2)  Πριν το σεμινάριο είχες κάποια άλλη επαφή με τα blogs;



Ναι, ήμουν αναγνώστης ή διαχειριστής.
13     59%
Oχι δεν είχα καμία επαφή .
9      41%



3)  Τι είναι το html;



Ακρωνύμιο των λέξεων Hyper Text Markup Language 20     95%
Γλώσσα μορφοποίησης φωτογραφίας                            1       5%

4)  Τι σε δυσκόλεψε περισσότερο στην μορφοποίηση του blog σου;




Η διάταξη.   3    16%
Η επιλογή και η διαμόρφωση του tamplate     5    26%
Η διαρρύθμιση των gadgets                          11       58%



5)  Χαρακτήρισε την χρήση του blog ως βοηθητικό εργαλείο μάθησης.


ΑΡΙΣΤΟ                             9      43%
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ                  11     52%
ΚΑΛΟ                                1     5%
ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΜΕΝΟ       0     0%
ΠΕΡΙΤΤΟ                            0    0%


6)  Οι περισσότεροι bloggers μετά τον πρώτο ενθουσιασμό εγκαταλείπουν το blog τους ή συνθέτουν ένα καινούριο με διαφορετική θεματολογία ή πειραματίζονται σε κάποια άλλη πλατφόρμα.Τι σκέφτεσαι να κάνεις εσύ;




Θα το διατηρήσω και θα το εμπλουτίσω ανάλογα με τις ανάγκες μου
ανανεώνοντας το σε τακτά χρονικά διαστήματα.  18       82%

Θα το αφήσω κι εγώ όπως και χιλιάδες άλλοι ,
το έκανα μόνο για τις ανάγκες της πρακτικής εξάσκησης του σεμιναρίου. 4   18%



7)   Τι λειτουργεί αποτρεπτικά για σένα ως προς την προοπτική σταθερής παρουσίας στο blog σου;




Ο χρόνος μου είναι περιορισμένος και το blog απαιτεί να διαθέτω πολύ χρόνο .
15      71%
Η έλλειψη διάδρασης. (Δεν έχω σχολιαστές, αναδημοσιεύσεις κλπ)
3        14%
Το ότι υπάρχουν ήδη πάρα πολλά blog με εκπαιδευτική θεματολογία.
3        14%


Number of daily responses


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το δάσος που πληγώναμε...

Το Μοναχικό Κονσερβοκούτι.